مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-15اقتصادي

162 میلیارد تومان برای تکمیل سه طرح اساسی سلسله نیاز است


162 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، تونل اسپژ و چهار خطه فیروزآباد - الشتر این شهرستان نیاز است.

- ایسنا/لرستان فرماندار سلسله گفت: 162 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب، تونل اسپژ و چهار خطه فیروزآباد - الشتر این شهرستان نیاز است.

مرتضی مهدوی کیا در جلسه بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان های سلسله و دلفان که امروز 24 آبان ماه برگزار شد، اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب الشتر نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری است.

وی تصریح کرد: طرح تونل اسپژ نیز تعطیل است و به اعتبار مصوب بیش از 42 میلیارد تومان نیاز دارد همچنین چهارخطه فیروزآباد- الشتر برای قطعه پایانی نیازمند 20 میلیارد تومان اعتبار است و جاده های چهارخطه شهرستان به عنوان زیرساخت های اصلی باید تکمیل و بهره برداری شوند.

فرماندار سلسله خاطرنشان کرد: شهرستان در زمینه های کشاورزی، گردشگری، صنعت و دامپروری ظرفیت های بسیار مناسبی دارد که توجه به آن ها و سرمایه گذاری در بخش های مربوطه منجر به رونق تولید و اشتغال شهرستان می شود.

مهدوی کیا با بیان اینکه شهرک صنعتی الشتر پس از 20 سال وقفه گازرسانی شده و تمامی زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری را دارد اضافه کرد: سلسله به واسطه کشت چغندرقند و تولید مناسب این محصول، نیازمند احداث یک کارخانه قند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

162 میلیارد تومان برای تکمیل سه طرح اساسی سلسله نیاز است

162 میلیارد تومان برای تکمیل سه طرح اساسی سلسله نیاز است