مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-15سياسي

صحن و سرای رضوی سیاه پوش عزای خواهر شد/ اعلام ویژه برنامه های وفات حضرت معصومه(س)


در آستانه دهم ربیع الثانی، صحن و سرای رضوی در سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه(س)؛ خواهر بزرگوار علی بن موسی الرضا(ع) سیاه پوش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) با نصب در این رابطه گفت: کتیبه بزرگ پارچه ای مزین به عبارت یا فاطمه معصومه(س)؛ گر رضا روی تو بیند یاد زهرا می کند در بالای ایوان طلای صحن انقلاب اسلامی نصب شده است.

مهدی حق طلب ادامه داد: نصب کتیبه و پارچه مشکی نیز دور گلدسته ، سقاخانه و همچنین صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی از اقداماتی است که توسط خادمان این اداره به این مناسبت انجام شده است.

پیش بینی تمامی تمهیدات لازم همچون تنظیف و ضدعفونی سطوح و تهیه اقلام مصرفی و بهداشتی برای آرامش خاطر زائران و مجاوران توسط معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی انجام شده است.

3 چایخانه حضرت رضا(ع) در صحن های کوثر ، غدیر و باغ رضوان نیز به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) از ساعت 15 تا 22 با توزیع چای متبرک پذیرای محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) هستند.

برگزاری ویژه برنامه های وفات حضرت معصومه(س) در حرم مطهر رضوی هم زمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) ویژه برنامه هایی به این مناسبت توسط معاونت تبلیغات اسلامی حرم علی بن موسی الرضا(ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحن و سرای رضوی سیاه پوش عزای خواهر شد/ اعلام ویژه برنامه های وفات حضرت معصومه(س)

صحن و سرای رضوی سیاه پوش عزای خواهر شد/ اعلام ویژه برنامه های وفات حضرت معصومه(س)