مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-15اقتصادي

اجرای طرح پویش همدلی برای پیوند سلولهای بنیادی


بانک خون بند ناف اعلام کرد با اجرای پویش همدلی، سلول های بنیادی خونساز در مراکز پیوند و بخشی از هزینه های مربوط به پیوند برای بعضی خانواده ها تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بانک خون بند ناف، دکتر مرتضی ضرابی درباره طرح پویش همدلی گفت: یکی از ماموریت های بانک خون بند ناف تامین ذخایر متنوعی از سلول های بنیادی، خصوصا سلول های بنیادی خونساز است.

این طرح با هدف تقویت ذخیره سازی سلول های بنیادی خونساز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سلول های بنیادی خونساز از منابع مختلف مانند مغز استخوان، خون محیطی و خون بندناف قابل استخراج و ذخیره سازی است، گفت: قصد داریم در پویش همدلی، علاوه بر کمک به تامین سلول های بنیادی خونساز در مراکز پیوند، از خانواده ها در تامین بخشی از هزینه های مربوط به پیوند نیز حمایتهایی داشته باشیم.

حمایت از بیماران نیازمند با طرح پویش همدلی ضرابی گفت: امیدواریم با اجرای طرح پویش همدلی بتوانیم تعداد نمونه های بانک عمومی را که می تواند مورد استفاده بیماران قرار گیرد افزایش دهیم، واز سوی دیگر کسانی که نیاز به ذخیره سازی سلول های بنیادی خون محیطی دارند نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: کسانی که شرایط مالی مناسبی ندارند و در آینده ممکن است نیازمند سلول بنیادی باشند را در این طرح مورد حمایت قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پویش همدلی برای پیوند سلولهای بنیادی

اجرای طرح پویش همدلی برای پیوند سلولهای بنیادی