مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-15اقتصادي

تعاونی های صیادی پره مازندران توجیه اقتصادی ندارند


مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه بسیاری از شرکت های تعاونی صید و صیادی پره استان توجیه اقتصادی ندارند، خواستار تعدیل و اقتصادی کردن این تعاونی ها شد.

- با اشاره به زیان ده بودن و نداشتن توجیه اقتصادی بسیاری از شرکت های تعاونی صیادی، تعدیل این شرکت ها را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر 54 شرکت تعاونی صید و صیادی در استان فعالیت دارند.

وی با اظهار اینکه تعدیل شرکت های صیادی در استان های گیلان و گلستان صورت گرفته است، گفت: در صورت عدم تعدیل در مازندران، عاقبت خوبی در انتظار شرکت های تعاونی صیادی پره استان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه شرایط شرکت های تعاونی صیادی بحرانی بوده و برخی توان پرداخت هزینه های جاری و حق بیمه کارکنان را ندارند، تخصیص اعتبار لازم برای تعدیل تعاونی های صیادی پره را لازم دانست.

اسحاقی کاهش نرخ 10 درصدی بیمه و تعدیل و اقتصادی شدن فعالیت های صید و صیادی را از مهمترین خواسته های جامعه صیادی بیان کرد و گفت: گرانی ادوات صیادی و صید غیرمجاز از دیگر مشکلات و دغدغه ها است.

مدیرکل شیلات مازندران بر لزوم برخورد و مبارزه جدی با صید غیرمجاز دردریا تاکید کرد و گفت: برای بازسازی ذخایر آبزیان در یکسال اخیر بیش از 34 هزار قطعه بچه ماهی آزاد در دریای خزر رها سازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های صیادی پره مازندران توجیه اقتصادی ندارند

تعاونی های صیادی پره مازندران توجیه اقتصادی ندارند