مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-15پزشكي

مراسم نخستین سالگرد «زهرا حسن رمضانی» شهیده مدافع سلامت رفسنجان برگزار شد


مراسم نخستین سالگرد شهیده مدافع سلامت «زهرا حسن رمضانی» با حضور سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولان و خانواده شهید در سالن زکریا دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

- مراسم نخستین سالگرد زهرا حسن رمضانی شهیده مدافع سلامت رفسنجان برگزار شد ایسنا/کرمان مراسم نخستین سالگرد شهیده مدافع سلامت زهرا حسن رمضانی با حضور سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولان و خانواده شهید در سالن زکریا دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان امروز 24 آبان ماه در این مراسم پرستاری در دین اسلام را جزو پر افتخار ترین شغل ها دانست و گفت: شهرستان رفسنجان از ظرفیت بالای پرستاران، کادر درمان و نیروهایی باارزشی برخوردار است.

دکتر وحید محمدی شاهرخی افزود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قدرشناس مدافعان سلامت است و در راستای ارتقاء سلامت شهروندان شهرستان گام بر می دارد.

وی با گرامیداشت یاد شهیده حسن رمضانی، افزود: شهیدان، با ارزش والایی که دارند در قلب همه ملت ایران جای دارند و خانه ابدی خود را به نیکی بنیان نهادند.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: بالاترین امتیازی که به یک انسان در ردیف کاری داده می شود، نمره 20 است که در آموزه های دینی ما این معنی با عنوان شهادت آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نخستین سالگرد «زهرا حسن رمضانی» شهیده مدافع سلامت رفسنجان برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد «زهرا حسن رمضانی» شهیده مدافع سلامت رفسنجان برگزار شد