مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-15بين الملل

دروغ های بی پایان تیم بایدن درباره تعداد آمریکایی های جا مانده در افغانستان


پیش از خروج کاملا ناموفق و بی دقت نیروهای آمریکایی از افغانستان در تاریخ 30 اوت سال جاری میلادی، رییس جمهور آمریکا وعده جدی داده بود دال بر اینکه اگر شهروندان آمریکایی در افغانستان باقی مانده باشند، - پیش از خروج کاملا ناموفق و بی دقت نیروهای آمریکایی از افغانستان در تاریخ 30 اوت سال جاری میلادی، رییس جمهور آمریکا وعده جدی داده بود دال بر اینکه "اگر شهروندان آمریکایی در افغانستان باقی مانده باشند، تا زمان خروج تمامی آنها در افغانستان خواهیم ماند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیویورک پست، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نه تنها این وعده خود را زیر پا گذاشت، بلکه همچنان گزارشاتی منتشر می شود که نشان می دهند وی چقدر بد شکست خورده و هزاران هزار تن همچنان در افغانستان سرگردان هستند.

نشریه فارن پالسی به نقل از یک منبع آگاه در کنگره گزارش داد، وزارت امور خارجه آمریکا بر این باور است که 14 هزار مقیم دائمی قانونی آمریکا همچنان در افغانستان باقی مانده اند.

بعلاوه، برایان مک کئون، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سه نوامبر افشا کرد که وزارت امور خارجه آمریکا تا دوم نوامبر از حضور 289 شهروند آمریکایی در افغانستان مطلع بوده و به دنبال خروج 140 آمریکایی در هفته قبلی، 81 تن دیگر نیز برای خروج از افغانستان آماده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ های بی پایان تیم بایدن درباره تعداد آمریکایی های جا مانده در افغانستان

دروغ های بی پایان تیم بایدن درباره تعداد آمریکایی های جا مانده در افغانستان