مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-15پزشكي

پویش همدلی برای کمک به بیماران نیازمند «سلول های بنیادی»


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: در پویش همدلی قصد داریم علاوه بر اینکه در تامین سلول های بنیادی خون ساز به مراکز پیوند کمک کنیم، - بانک خون بندناف رویان در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره طرح پویش همدلی گفت: یکی از ماموریت های شرکت فناوری بن یاخته های رویان تامین ذخایر متنوعی از سلول های بنیادی، خصوصا سلول های بنیادی خونساز است.

این طرح با هدف تقویت ذخیره سازی سلول های بنیادی خونساز اجرا می شود.

   وی افزود: سلول های بنیادی خونساز از منابع مختلف مانند مغز استخوان، خون محیطی و خون بندناف قابل استخراج و ذخیره سازی  است.

با توجه به اینکه این سلول های در درمان بیماری های خونی، صعب العلاج و سرطان های خون استفاده می شود و برخی از بیماران نیازمند حمایت مالی هستند، در پویش همدلی قصد داریم علاوه بر اینکه در تامین سلول های بنیادی خونساز به مراکز پیوند کمک کنیم، در تامین بخشی از هزینه های مربوط به پیوند نیز خانواده ها را حمایت کنیم.

  حمایت از بیماران نیازمند با طرح پویش همدلی  ضرابی ابراز امیدواری کرد: با طرح پویش همدلی با جذب کمک های مردمی و از طریق خیرین بتوان تعداد نمونه های بانک عمومی را که می تواند مورد استفاده بیماران قرار گیرد افزایش داد، همچنین کسانی که نیاز به ذخیره سازی سلول های بنیادی خون مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همدلی برای کمک به بیماران نیازمند «سلول های بنیادی»

پویش همدلی برای کمک به بیماران نیازمند «سلول های بنیادی»