مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-15اقتصادي

سرویس بهداشتی شیک و خاص با خرید روشویی سنگی از سبک مدرن


در این مطلب قصد داریم، درباره مزایا، انواع مدل های روشویی سنگی جدید و بهترین فروشگاه برای خرید روشویی سنگی با شما صحبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، اگر می خواهید سرویس بهداشتی مدرن و لوکسی داشته باشید، گزینه ها زیادی پیش روی شماست، شما می توانید با خرید و نصب شیرآلات توکار طلایی لوکس، ست آینه و کاسه روشویی و رنگ کاشی ها این تغییر را ایجاد کنید؛ اما هیچ کدام از این روش ها به اندازه خرید یک روشویی سنگی شیک، تاثیرگذار نیست! روشویی مهم ترین و کاربردی ترین عنصر سرویس بهداشتی است که با کمی خلاقیت می توان آن را به یک شاهکار هنری تبدیل کرد که توجه هر فردی را به خودش جذب کند.

روشویی سنگی، لوکس ترین مدل روشویی است که ما در این مطلب قصد داریم، درباره مزایا، انواع مدل های روشویی سنگی جدید و بهترین فروشگاه برای خرید روشویی سنگی با شما صحبت کنیم.

روشویی چیست؟ روشویی (wash basin) لگن یا کاسه ای است که یک شیر آب در بالای آن گذاشته می شود و داخل آن دست ها را می شویند.

بسیاری از مدل های روشویی حتی دارای یک زهکش هستند که آب را تخلیه می کند.

در گذشته روشویی فقط جنبه کاربردی داشت و کسی به ظاهر و زیبایی آن توجه نمی کرد اما امروزه افراد برای خرید روشویی به سه فاکتور کارایی، زیبایی کیفیت توجه می کنند، زیرا زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت زیادی در زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس بهداشتی شیک و خاص با خرید روشویی سنگی از سبک مدرن

سرویس بهداشتی شیک و خاص با خرید روشویی سنگی از سبک مدرن