مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-15فرهنگي

جشنواره جهانی فجر را با تغییر اسم می توان حفظ کرد؟


از آنجا که برگزاری دو جشنواره در چند سال گذشته با نام فجر در دو فصل متفاوت عجیب بود، خوب است حالا که جشنواره جهانی هویتی پیدا کرده آن را با همان ساختار ولی به نامی جدید حفظ کرد.

- کارگردان فیلم بوتاکس می گوید: از آنجا که برگزاری دو جشنواره در چند سال گذشته با نام فجر در دو فصل متفاوت عجیب بود، خوب است حالا که جشنواره جهانی هویتی پیدا کرده آن را با همان ساختار ولی به نامی جدید حفظ کرد.

در حالی که حدود سه هفته از ادغام بخش ملی و جهانی جشنواره فیلم فجر می گذرد، هنوز اظهارنظرهایی درباره این تصمیم ناگهانی مطرح می شود.

کاوه مظاهری که در آخرین دوره برگزار شده جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلم بوتاکس شرکت داشت از تجربه ای که پس از حضور در این جشنواره داشته در مقایسه با سال هایی که بیشتر مخاطب جشنواره بود مطالبی را بیان کرده است.

او به ایسنا گفت: بعد از آنکه دو بخش ملی و بین المللی جشنواره فیلم فجر از هم جدا شدند، همیشه برایم سوال بود که چرا وقتی این جداسازی اتفاق افتاده و هر کدام در تاریخی مجزا برگزار می شود اما همچنان نام فجر را دارند؟ این موضوع قطعا برای خیلی های دیگر هم عجیب بوده است و منطقی بود که اسم دیگری برای جشنواره جهانی در نظر گرفته می شد مثل تهران چرا که بسیاری از جشنواره های مطرح دنیا از جمله کن و برلین تا جشنواره های در سطح پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهانی فجر را با تغییر اسم می توان حفظ کرد؟

جشنواره جهانی فجر را با تغییر اسم می توان حفظ کرد؟