مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-14ورزشي

اهدای مدال طلای وزنه برداری رسول معتمدی به موزه آستان قدس رضوی


امروز همزمان با سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)، سید رسول معتمدی قهرمان مسابقات وزنه برداری آسیا، مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، سید رسول معتمدی که اهدا کنم و حالا خوشحالم که فرصتی شد تا نذرم را ادا کنم.

معتمدی افزود: در آینده نیز در هر مسابقه ای که بتوانم با عنایت حضرت رضا(ع) برای کشورم افتخارآفرین باشم، مدال آن مسابقه را هم به موزه این آستان تقدیم خواهم کرد.

ارادت خاص ورزشکاران به حضرت رضا(ع) در ادامه این مراسم، مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مجموعه آستان قدس رضوی مکانی امن و مورد اعتماد برای نگهداری آثار ارزشمند مردم است، اظهار کرد: ورزشکاران عزیز ما از جمله گروه هایی هستند که ارادت خاصی به حضرت رضا(ع) دارند و به طور معمول مدال های خود را پس از کسب عنوان قهرمانی به ویژه در مسابقات جهانی به موزه حرم مطهر رضوی تقدیم می کنند.

علیرضا اسماعیل زاده افزود: فرهنگ اهدای مدال های ورزشکاران به موزه بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگرفته از فرهنگ رضوی و ارادت خاص آنها به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع)، به ویژه حضرت رضا(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای مدال طلای وزنه برداری رسول معتمدی به موزه آستان قدس رضوی

اهدای مدال طلای وزنه برداری رسول معتمدی به موزه آستان قدس رضوی