مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-14حوادث

30 هزار لیتر گازوییل قاچاق و 291 کیلو تریاک در راور کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت و کشف 30 هزار و 700 لیتر گازوییل قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محسن شیخ زاهدی امروز 23 آبان ماه در این رابطه اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید جهانگرد شهرستان راور هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور دیهوک- راور به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد این تانکر حامل 30 هزار و 700 لیتر گازوییل است که بدون مجوز حمل و به قصد قاچاق بارگیری شده که ضمن توقیف آن در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی بیان کرد: برخورد با پدیده زیان بار قاچاق به ویژه منابع سوختی به طور مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و از مردم نیز انتظار داریم در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه همچنین از توقیف یک دستگاه پژو پارس با 291 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس کرمان و راور خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار لیتر گازوییل قاچاق و 291 کیلو تریاک در راور کشف شد

30 هزار لیتر گازوییل قاچاق و 291 کیلو تریاک در راور کشف شد