مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-14سياسي

آزادی بیش از 2000 مددجو در گلستان در قالب طرح پایش زندانیان


با حضور قضات در زندان های گلستان و بررسی وضعیت مددجویان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار محکوم از زندان آزاد شدند.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: با حضور قضات در زندان های گلستان و بررسی وضعیت مددجویان، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 هزار محکوم از زندان آزاد شدند.

حیدر آسیابی اظهار کرد: طرح پایش و غربالگری زندانیان با دستور رییس قوه قضاییه اجرا می شود و در قالب این طرح، روسای دادگستری ها، دادستان ها و قضات با حضور در زندان های استان با همه زندانیان دیدار و پرونده های آنان را بررسی و در چارچوب قوانین به آنان کمک می کنند.

وی بیان کرد: پس از بررسی پرونده ها در صورتی که زندانیان مشمول عفو، تخفیف مجازات، آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال باشند، دستور قضایی لازم صادر می شود.

رییس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: امسال 2 هزار و 442 محکوم با استفاده از تسهیلات قانونی مانند آزادی مشروط، مرخصی منجر به آزادی، عفو، گذشت شاکی خصوصی، اعسار و تقسیط و نظارت با پابند الکترونیکی آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، آسیابی ادامه داد: افرادی که مرخصی رفتند و یا آزاد شدند مددجویانی هستند که آزادی آنان اخلالی در نظم و امنیت استان ایجاد نمی کند و زندانیان سابقه دار و محکوما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بیش از 2000 مددجو در گلستان در قالب طرح پایش زندانیان

آزادی بیش از 2000 مددجو در گلستان در قالب طرح پایش زندانیان