مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-14سياسي

نماینده مسیحیان در مجلس: در ایران شاهد توجه ویژه مسئولان به اقلیت های دینی هستیم


نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس گفت: احترام به حقوق اقلیت ها از جانب کشورهای مدعی شعاری بیش نیست اما این مسئله در اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصریح شده و تعاملات مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی با آشوریان و کلدانیان نشان دهنده توجه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شارلی انویه تکیه، در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 آبان ماه) مجلس گفت: آشوریان ایران زمین از چندین هزار سال پیش ساکن این سرزمین مقدس بوده اند و همواره با هموطنان خود با عطوفت و مهربانی همزیستی مسالمت آمیز داشته اند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در جهانی و رژیم غاصب صهیونیست قد علم کرده و تاوان ستم گریزی و عدالت طلبی خود در جامعه جهانی را تقابل با مستکبرین کره خاکی با تحمل جنگ 8 ساله تحمیلی و تحریم های ظالمانه پرداخت کرده و می کند.

انویه تکیه اضافه کرد: توطئه هایی که با تدبیر آن دسته از مسئولان که در رأس آنها رهبر فرزانه، مجاهد و دلسوز و نیز مجاهدت افراد متعهد و متخصص در عرصه های مختلف عمده این توطئه ها خنثی شده است.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مسیر جامعه آشوریان ایران بر اساس وظیفه خود در جبهه های نبرد و جنگ تحمیلی حضور پررنگ داشته و با تقدیم شهدا، جانبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مسیحیان در مجلس: در ایران شاهد توجه ویژه مسئولان به اقلیت های دینی هستیم

نماینده مسیحیان در مجلس: در ایران شاهد توجه ویژه مسئولان به اقلیت های دینی هستیم