مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-14اقتصادي

دلیل اجرا نشدن طرح تاکسی هوایی از 6 سال قبل تاکنون


دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقتصادی نبودن طرح و تامین سوخت هواپیماها را از چالش های اجرای طرح تاکسی هوایی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر منوچهر منطقی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور برخی از پیشهادات درباره هوشمندسازی حمل و نقل عمومی را مطرح کرد و افزود: یکی از پیشنهادات این است که باتری موتور سیکلت ها به صورت سوآپ طراحی شود؛ به این معنا که موتورهای برقی برای شارژ، باتری موجود را ارائه و باتری جدیدی دریافت کنند.

این امر هزینه های باتری را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه این طرح در دو پایلوت اجرایی می شود، یادآور شد: طرح جدید دیگر آن است که برای اتوبوس و کامیون یک پلتفرم را استفاده کنیم و این توانمندی در کشور وجود دارد و مدل های خوبی در این زمینه توسعه داده شده است.

منطقی اضافه کرد: در حال حاضر بخش عمده خودروهای موجود در کشور تولید داخل است و بخشی از آن چینی است و می توان برای تولید آنها از یک پلتفرم استفاده کرد و این پیشنهاد به وزیر کشور ارائه شده است تا از این طرح برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بهره ببریم.

دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، تاکسی هوایی را از دیگر پیشنهادات برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اجرا نشدن طرح تاکسی هوایی از 6 سال قبل تاکنون

دلیل اجرا نشدن طرح تاکسی هوایی از 6 سال قبل تاکنون