مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-14اجتماعي

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با میزان دمای 6 درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

- حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه زنجان با میزان دمای 6 درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید، اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان دمای هوا، مردم زنجان طی روزهای اخیر شب های سردی را سپری می کنند و در حال حاضر نیز دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سانتی گراد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با دمای 8 درجه سانتی گراد زیر صفر و چورزق از توابع شهرستان طارم نیز با دمای 20 درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین ایستگاه های هواشناسی این استان به ثبت رسیدند.

این مسئول ادامه داد: در این ساعت از روز آسمان زنجان صاف و وضعیت جوی پایدار و در برخی مناطق نیز به صورت مه آلود است، به طوری که در خدابنده و گرماب میزان دید افقی به حدود 200 متر رسیده است.

سلطانی تصریح کرد: از فردا افزایش پوشش ابر در این استان را خواهیم داشت و روز سه شنبه نیز بارش پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات زنجان پیش بینی می شود و شاهد وزش باد نسبتاً شدید نیز خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد

زنجان سردترین مرکز استان کشور شد