مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-14اقتصادي

پیش از خرید پکیج زمینی بدانید


در گذشته استفاده از موتورخانه برای گرم کردن محیط و تامین آب گرم مصرفی یکی از امور مرسوم بوده که در تمام مکان ها مانند خانه ها ، ادارات، محیط های صنعتی و غیره وجود داشت.

- این دستگاه ها مجهز به همان تجهیزاتی هستند که در موتورخانه ها مورد استفاده قرار می گرفتند اما در ابعاد و سایز کوچکتر ساخته شده و علاوه بر آن که از نظر مصرف سوخت بهینه تر عمل می کنند به دلیل وجود مخزن آب گرم در آن ها آب گرم همیشه در دسترس بوده و تامین می شود.

عملکرد پکیج زمینی راه اندازی و نصب پکیج های زمینی بر روی زمین بوده و به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگ و سر و صدا در هنگام عملکرد ، بهتر است آنها را فضای خارج از خانه نصب نمود.

نحوه عملکرد پکیج های زمینی گازی، گازوییلی و برقی همانند یکدیگر است و تنها اختلاف کوچکی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در این پکیج ها عملکرد به این صورت است که برای این که مشعل در این دستگاه ها روشن شود در محفظه احتراق سوخت و هوا وارد شده و با یکدیگر ترکیب می شوند تا شعله تشکیل شود.

گرمایی که از شعله ایجاد می شود مبدل های حرارتی را گرم نموده و آب موجود در مبدل های حرارتی که شامل مبدل حرارتی اولیه و مبدل حرارتی ثانویه هستند با بالا رفتن دمای مبدل گرم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از خرید پکیج زمینی بدانید

پیش از خرید پکیج زمینی بدانید