مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-14سياسي

لیلاز: تحرک دولت رییسی با دوره روحانی قابل مقایسه نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مشرق در گزارشی به مناسبت نزدیک شدن دولت جدید به اواخر سومین ماه تشکیل خود نوشت:حسن روحانی قرار بود هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژ ها را باهم چرخانده و کشور را در مدار توسعه قرار دهد؛ - عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران معتقد است تحرک دولت رییسی با دولت روحانی قابل مقایسه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مشرق در گزارشی به مناسبت نزدیک شدن دولت جدید به اواخر سومین ماه تشکیل خود نوشت:حسن روحانی قرار بود هم چرخ اقتصاد و هم چرخ سانتریفیوژ ها را باهم چرخانده و کشور را در مدار توسعه قرار دهد؛ اما میراث او برای مردم تورم افسارگسیخته و ایجاد شکاف اجتماعی است.

روحانی وضعیتی در کشور خلق کرد که به گواه نظرسنجی های صورت گرفته از سوی جبهه اصلاحات میزان محبوبیت او در سه ماه آخرحضور در پاستور به زیر 4 درصد رسید! تقی آزاد ارمکی جامعه شناس اصلاح طلب در شرح این ماجرا می گوید: پروژه روحانی، بعد از برجام تمام شده و هیچ کاری نمی توانست انجام دهد.

نه توانایی کار دیگری داشت، نه نیرو های او این چیز ها را می فهمیدند؛ او 100 سال دیگر هم رییس جمهور می ماند باز هم هیچ کاری نمی توانست بکند.

سید رضا اکرمی رییس وقت شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در وصف آن روز های دولت روحانی می گوید: متأسفانه دولت نتیجه محور ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیلاز: تحرک دولت رییسی با دوره روحانی قابل مقایسه نیست

لیلاز: تحرک دولت رییسی با دوره روحانی قابل مقایسه نیست