مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-14سياسي

برنامه های سالروز وفات حضرت معصومه (س)/قرائت دعای توسل در شام رحلت بانوی کرامت


مجالس عزاداری و سوگواری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام رحلت شهادت گونه این حضرت از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر اعلام شد.

- ، مجالس عزاداری و سوگواری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ایام رحلت شهادت گونه این حضرت از سوی روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم رحلت شهادت گونه بانوی کرامت از دوشنبه 24 آبان ساعت 10 صبح با آیین سیاه پوشان حرم مطهر با مداحی سیدعلی حسینی نژاد در بالاسر ضریح مطهر شروع می شود و در ادامه عصر دوشنبه ساعت 16 آیین تعویض پرچم گنبد مطهر با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد در صحن امام رضا علیه السلام با پخش از شبکه قم و قرآن برگزار می شود.

مراسم سوگواره ویژه بانوان نیز عصر دوشنبه از ساعت 15:30 تا 17 در شبستان نجمه خاتون با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی حسن شالبافان برپا خواهد بود.

مراسم شب رحلت بانوی کرامت نیز دوشنبه ساعت 17:50 با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی، شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و مداحی محمدرضا بذری و مهدی رسولی در شبستان امام خمینی (ره) به همراه پخش زنده از شبکه قرآن برگزار می شود.

از دیگر برنامه های شب رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها محفل شعر در سوگ کریمه با اجرای محمدجواد شرافت، شعرخوانی محمد زمانی، احمد علوی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سالروز وفات حضرت معصومه (س)/قرائت دعای توسل در شام رحلت بانوی کرامت

برنامه های سالروز وفات حضرت معصومه (س)/قرائت دعای توسل در شام رحلت بانوی کرامت