مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-14سياسي

آلودگی هوای اراک ارمغان فقدان آمایش سرزمینی صحیح است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مرغوب ترین زمین های کشاورزی استان برای احداث پتروشیمی و پالایشگاه نابود شده است، گفت: آلودگی هوا ارمغان فقدان آمایش سرزمینی صحیح است.

- ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه شنبه در اختتامیه همایش ملی حکمت اسلامی و تعالی عمران، معماری و شهرسازی در اراک با اشاره به اهمیت آینده پژوهشی در قرآن و معارف دینی اظهار کرد: قصص قرآن بالاخص داستان حضرت یوسف برای تک تک مسئولین اهمیت آینده پژوهشی و نگاهی همراه به آینده نگری را گوشزد می کند که متأسفانه این امر در نگاه برخی مسئولان و متولیان امر نادیده گرفته شده و این امر زیبنده نظام و حکومت اسلامی نیست.

آمایش سرزمین جامع و کاملی نداریم وی تاکید کرد: آنچه امروز بر ما لازم است و در کشورمان شاید یک مشکل جدی باشد که از اول انقلاب اسلامی ایران چندین بار اقدام شده ولی شاید به نمره قابل قبولی دست پیدا نکردیم مسئله آمایش سرزمین است، کشور ما برای شهرسازی و معماری در روستاها، مناطق جنوبی، شمالی و غیره آمایش سرزمین جامع و کاملی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کشور در مناطق جنوبی از بندر امام تا خلیج فارس از بندر ماهشهر تا بندر خرمشهر تا جاسب و چابهار 2 هزار کیلومتر فضای دریایی داریم نفت و گاز کشور هم در این فضای آبی مستقر است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اراک ارمغان فقدان آمایش سرزمینی صحیح است

آلودگی هوای اراک ارمغان فقدان آمایش سرزمینی صحیح است