مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-14پزشكي

تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان


مدیر گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به اینکه مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان تمدید شد، گفت: - ایسنا/هرمزگان مدیر گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به اینکه مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان تمدید شد، گفت: این طرح تا پنجشنبه 27 آبان تمدید شده است.

طیبه رازنهان صبح امروز (23 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: زمان تزریق واکسن سرخک تا 20 آبان بود که به دلیل افزایش پوشش کودکان نه ماه تا 7 سال این طرح تا پایان هفته ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 248 هزار کودک در استان علیه این بیماری واکسینه شده اند، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون سرخک در کودکان باید به بالای 95 درصد برسد.

مدیر گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان با بیان اینکه در این طرح متولدان یک مهر 1392 تا یکم بهمن 1399 می توانند در این طرح شرکت کنند، اضافه کرد: والدینی که تا کنون پیامک دریافت نکرده اند هم می توانند از امروز برای تزریق واکسن کودکشان به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی مراجعه کنند.

مدیر گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت هرمزگان خاطرنشان کرد: والدین می توانند صبح ها به مراکز جامع سلامت و یا شهروندان بندرعباسی عصرها به مرکز تجمیعی واکسن واقع در سه راه جهانبار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان

تمدید مهلت تزریق واکسن تکمیلی سرخک، سرخجه و اوریون کودکان در هرمزگان