مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-13فرهنگي

روایت یک زندگی ساده و صمیمی در «دشت خاموش»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو مهدی قربان پور کارگردان و تهیه کننده فیلم با بیان اینکه تصور می کند سینمای مستقل در این سال ها توانسته است جریان سازی بسیار خوب و هدف های تعریف شده ای داشته باشد، - مهدی قربان پور می گوید دشت خاموش توانسته است یک زندگی صمیمی و ساده و در عین حال پس زمینه متفاوت از یک جامعه را به تصویر بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو مهدی قربان پور کارگردان و تهیه کننده فیلم با بیان اینکه تصور می کند سینمای مستقل در این سال ها توانسته است جریان سازی بسیار خوب و هدف های تعریف شده ای داشته باشد، درباره دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی عنوان کرد: خوشبختانه به نظر می رسد دشت خاموش در سینمای مستقل تاثیرگذار و رویکرد تعریف شده ای دارد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این فیلم توانسته است یک زندگی صمیمی و ساده و در عین حال پس زمینه متفاوت از یک جامعه را نشان بدهد و بخشی از اتفاقات مختلفی را که در تهران وجود دارد، به تصویر بکشد.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سینمای مستقل باقی بماند و این تلاش ها تاثیرگذار باشد.

پخش بین المللی دشت خاموش به تهیه کنندکی سعید بشیری که این روز ها در سینما های هنروتجربه روی پرده است، برعهده علی قاسمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک زندگی ساده و صمیمی در «دشت خاموش»

روایت یک زندگی ساده و صمیمی در «دشت خاموش»