مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-13اقتصادي

خسارت بالغ بر 50 میلیارد تومانی سیلاب در گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، مجموع خسارت وارده به استان در جریان سیل اخیر را بالغ بر 50 میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: بیشتر خسارت ها در حوزه ابنیه راه، - تخریب پل و رانش زمین بوده است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در جریان سیل روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته 13 شهرستان گیلان درگیر شده بود، اظهار کرد: از شهرستان های رودسر، املش، لنگرود، سیاهکل، رودبار، شفت، فومن، صومعه سرا، رضوانشهر، لاهیجان، تالش، رشت و انزلی گزارش خسارت داشتیم.

وی از درگیر شدن 82 روستا با سیل و طغیان رودخانه خبر داد و تصریح کرد: در این روستاها اکثر راه ها دچار رانش، آب بردگی و آب شستگی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه 22 پل و آبنما تحت تاثیر سیلاب خسارت دیده است، گفت: سیلاب به گوشواره های پل ها خسارت وارد کرد؛ همچنین 38 واحد مسکونی و یک واحد تجاری آسیب دیده و در 26 نقطه رانش داشتم.

مرادی، با اشاره به تخریب 30 سردهنه کشاورزی در سطح استان، خاطرنشان کرد: 250 نفر در سطح استان تحت تاثیر سیل قرار گرفتند که از طریق هلال احمر اقدامات لازم را دریافت کردند.

وی مجموع خسارت وارده به استان در جریان سیل اخیر را بالغ بر 50 میلیارد تومان دانست و اضافه کرد: بیشتر خسارت ها در حوزه ابنیه راه، تخریب پل و رانش زمین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بالغ بر 50 میلیارد تومانی سیلاب در گیلان

خسارت بالغ بر 50 میلیارد تومانی سیلاب در گیلان