مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-13اقتصادي

کرونا شاغلان باشگاه های ورزشی را بیکار کرد


براساس یافته های یک پژوهش از زمان شیوع کرونا تاکنون نزدیک به 6000 باشگاه ورزشی در سطح کشور تعطیل شده یا با تغییر کاربری مواجه شده و شاغلان، کارکنان و مربیان باشگاههای زیادی بیکار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گسترش کرونا بسیاری از مشاغل و فعالیتها دچار آسیب شد و بیکاری شاغلان کسب و کارها به ویژه صنوف خدماتی را رقم زد، در این بین دولت با وجود محدودیتهای مالی و کمبود منابع، سیاست پرداخت تسهیلات بانکی و حمایت مالی و پولی از بنگاههای آسیب دیده از کرونا را در پیش گرفت و با استمهال بیمه ای ومالیاتی و تمدید مجوزها در جهت حفظ و صیانت از بنگاهها و نیروهای شاغل در آنها گام برداشت.

کرونا در یک سال و نیم گذشته بخشهای زیادی از اقتصاد را تحت تاثیر قرار داد، از فعالان و شاغلان صنایع دستی و کافه ها و رستوران ها گرفته تا تالارها، بازار خرید و فروش گل و لوازم التحریر همه با رکود یا توقف فعالیت مواجه شدند.

باشگاههای ورزشی نیز در این بین از اثرات شیوع ویروس کرونا در امان نماند.

بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس از وضعیت اقتصادی باشگاههای ورزشی در دوران کرونا، اقتصاد ورزش به شدت از شیوع کرونا متاثر بوده است؛ به نحوی که از زمان شیوع کرونا تاکنون 6000 باشگاه ورزشی در سطح کشور تعطیل شده یا ناچار به تغییر کاربری و شغل شده اند که یکی از دلایل عمده نبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا شاغلان باشگاه های ورزشی را بیکار کرد

کرونا شاغلان باشگاه های ورزشی را بیکار کرد