مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-13ورزشي

حضور کرمانشاه در لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور


رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه از حضور تیم ذوب آهن بیستون کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور خبرداد.

- مهدی همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اعلام آمادگی کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر تکواندو، اظهارکرد: در این راستا از مدتی پیش فراخوانی را به سراسر کشور دادیم و از نوجوانان تکواندو کار علاقمند خواستیم تا در رقابت های انتخابی تیم استان با نام ذوب آهن بیستون شرکت کنند.

وی افزود: پس از این فراخوان حدود 70 نفر اعلام آمادگی کردند که رقابت انتخابی بین آنها برگزار شد و نفرات برتر از بین آنها انتخاب شدند.

رییس هیات تکواندو کرمانشاه با بیان اینکه تیم ذوب آهن بیستون با ترکیب 10 تکواندوکار نوجوان در رقابت های لیگ برتر کشور حضور پیدا می کند، ادامه داد: با حمایت و اسپانسری آقای جهانبخش شکری مدیرعامل شرکت جهان فولاد برای اولین بار تیمی از کرمانشاه دراین رقابت ها شرکت خواهد کرد.

وی یادآورشد: سرمربی تیم ذوب آهن بیستون کرمانشاه برای حضور دراین رقابت ها آقای جواد خاوری از مربیان تیم های ملی پایه تکواندو کشورمان خواهد بود.

همتی با بیان اینکه تمرینات نماینده کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر تکواندو آغاز شده، گفت: تمرینات این تیم در خانه تکواندو کرمانشاه در حال برگزاری است و تا زمان شروع رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کرمانشاه در لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور

حضور کرمانشاه در لیگ برتر تکواندو نوجوانان کشور