مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-13سياسي

مبارزه با فساد باید تقویت شود/ سمن ها در همدان حمایت شوند


استاندار همدان با بیان اینکه باید در رفع مسائل و آسیب های اجتماعی تمام توان را به کار گیریم و از توانایی سمن های مردم نهاد بهره ببریم گفت: مبارزه با فساد باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: خداوند در ایه 140 سوره آل عمران می فرمایند که این روزگار دست به دست می چرخد و طبیعی است که هر معارفه ای یک تودیعی دارد و ما نیز باید بر اساس حکومت و حاکمیت و به ویژه اهداف دولت سیزدهم قدم برداریم و کار انجام دهیم.

وی از زحمات مصطفی آزادبخت برای فعالیت قریب به سه دهه در استان تشکر کرد و گفت: آقای آزادبخت منشا خیر و برکاتی در استان بود و با بخش های مختلف تعامل داشت که در ادامه مسیر زندگی برای او آرزوی توفیق داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه انتصاب مهدی باب الحوائجی به عنوان معاون سیاسی استاندار بر مبنای شالوده دولت سیزدهم یعنی جوانگرایی، پاکدستی، شایستگی و .

بوده است گفت: معتقدم آقای باب الحوائجی مراحل اداری و تجربگی را به را بیش از پیش ارتقا دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی پیشین استانداری همدان نیز با بیان اینکه نام پرآوازه همدان، نامی آشنا در کشور است اظهار کرد: این استان مهد علما، دانشمندان، 8 هزار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد باید تقویت شود/ سمن ها در همدان حمایت شوند

مبارزه با فساد باید تقویت شود/ سمن ها در همدان حمایت شوند