مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-13فرهنگي

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب وین


خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب وین حضور پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب وین از نوزدهم آبان ماه 1400 کار خود را آغاز کرده است و تا 23 آبان ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین در غرفه ای به متراژ 18 مترمربع به نمایندگی از صنعت نشر ایران به عرضه و معرفی بیش از 100 عنوان کتاب های برتر و دارای جوایز ادبی از ناشران ایرانی با موضوعات دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات پایداری و دفاع مقدس، ایران شناسی و هنر می پردازد.

از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط خانه کتاب و ادبیات ایران به معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران، طرح گرنت و طرح تاپ می توان اشاره کرد.

همچنین معرفی ناشران و نویسندگان ایرانی در قالب بروشورهای تخصصی و معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران از دیگر برنامه های این مجموعه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب وین است.

در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب وین 513 نشست و رویداد جنبی با حضور 575 نویسنده برگزار شده است و 300 غرفه در متراژ 12 هزار مترمربع در این رویداد فرهنگی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب وین

حضور ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب وین