مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-13اقتصادي

پیشنهاد مدیریت بحران تهران برای واگذاری 100 زمین 200 متری به اورژانس


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای اختصاص حدود 100 قطعه زمین 200 متری در سطح شهر تهران به اورژانس کشور خبر داد.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از پیگیری برای اختصاص حدود 100 قطعه زمین 200 متری در سطح شهر تهران به اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی نصیری پس از نشست هماهنگی و بررسی زمینه های همکاری سازمان مدیریت بحران شهر تهران و سازمان اورژانس کشور درباره جزییات این جلسه گفت: در این نشست که با دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور برگزار شد، در خصوص موضوعاتی مانند بیمارستان های فرسوده تهران، مشکل تعدد شماره های تماس اضطراری و مدیریت غیرمتمرکز، نیاز سازمان اورژانس به ظرفیت های موجود در پارک ولایت و توسعه امداد هوایی، مشکلات مربوط به فضا و امکانات پایگاه های سازمان اورژانس، موضوع آب اضطراری شهر تهران و ظرفیت هایی که می توان در این راستا در بیمارستان ها بوجود آورد و تیم های درمان اضطراری، گفت و گو و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد مباحثی از جمله اهداء زمین توسط شهرداری تهران به سازمان اورژانس برای احداث پایگاه های مناسب خدمات اورژانس یعنی در حدود100 قطعه زمین 200 متری در سطح شهر تهران، تخصیص فضا و امکانات بیشتر در پارک ولایت به سازمان اورژانس برای برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مدیریت بحران تهران برای واگذاری 100 زمین 200 متری به اورژانس

پیشنهاد مدیریت بحران تهران برای واگذاری 100 زمین 200 متری به اورژانس