مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-12اجتماعي

بارش 250 میلیمتری باران در گیلان/30 راه روستایی دچار رانش شده است


مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به بارش 250 میلی متری باران در استان طی دو روز گذشته، گفت: 30 مسیر روستایی دچار رانش شده است.

- با اشاره به بارش 250 میلیمتری باران در استان گیلان، اظهار کرد: بیشترین بارندگی مربوط به شهر چابکسر با 234 میلیمتر است.

وی افزود: میزان بارندگی در شهرهای رضوانشهر با 184 میلیمتر و املش 181 میلی متر بوده و در باقی شهرستان ها میزان بارش حدود 100 میلیمتر است.

مرادی با اشاره به رانش زمین در 30 نقطه از راه های روستایی و کوهپایه گیلان، اضافه کرد: رانش شدید کوه در روستای لیلیچ گوابر شهرستان املش باعث مسدود شدن راه روستایی با 40 خانوار جمعیت شده که با توجه به بارندگی شدیدی که همچنان ادامه دارد در تلاشیم تا ظهر فردا این مسیر باز شود.

مدیرکل بحران استانداری گیلان به مسدود بودن راه روستای راسته کنار فومن به دلیل رانش دیواره رودخانه و خطر آفرین بودن مسیر اشاره و ادامه داد: پل آب نمای روستای کشاورز محله بخش رانکوه شهرستان املش بازگشایی شد.

مرادی همچنین به قطعی آب در برخی از نقاط روستایی استان و آبرسانی به آنها با استفاده از تانکر اشاره و تاکید کرد: متأسفانه بر اثر تخریب حاشیه جاده در روستای ریک شهرستان تالش و در معرض خطر بودن لوله های آب و گاز، نیروهای امدادی آب و گاز استان به محل اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 250 میلیمتری باران در گیلان/30 راه روستایی دچار رانش شده است

بارش 250 میلیمتری باران در گیلان/30 راه روستایی دچار رانش شده است