مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-11سياسي

وضعیت تکمیل شبکه فاصلاب لردگان از زبان مسئول مربوطه


پس از پیگیری های فراوان و تامین اعتبار عملیات اجرایی یک کیلومتر از شش کیلومتر باقی مانده از شبکه فاضلاب لردگان در محله های مسجد امام حسن(ع)، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر شبکه آب و فاضلاب لردگان گفت: پس از پیگیری های فراوان و تامین اعتبار عملیات اجرایی یک کیلومتر از شش کیلومتر باقی مانده از شبکه فاضلاب لردگان در محله های مسجد امام حسن(ع)، معصوم آباد و خانه معلم آغاز شده و در حال اجرا است.

یوسف حسنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طول شبکه فاضلاب اجرا شده در شهرستان لردگان تاکنون حدود 90 کیلومتر است، اظهار کرد: از عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در لردگان شش کیلومتر باقی مانده است و این مسئله گلایه شهروندان لردگان را در پی داشت.

مدیر شبکه آب و فاضلاب لردگان ادامه داد: پس از پیگیری های فراوان و تامین اعتبار عملیات اجرایی یک کیلومتر از شش کیلومتر باقی مانده از شبکه فاضلاب لردگان در محله های مسجد امام حسن(ع)، معصوم آباد و خانه معلم آغاز شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: برای اجرای پنج کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب در برخی از محلات لردگان مانند حوالی ترمینال این شهر نیازمند تامین اعتبار هستیم، در صورتیکه اعتبار لازم اختصاص داده شود، شبکه فاضلاب در این شهر تکمیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تکمیل شبکه فاصلاب لردگان از زبان مسئول مربوطه

وضعیت تکمیل شبکه فاصلاب لردگان از زبان مسئول مربوطه