مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-11سياسي

محرومیت زیبنده مازندران نیست/ ضرورت تحول مازندران در دوره مدیریت جدید


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در لابلای فضای سبز استان نشانه های آزاردهنده از محرومیت و فقر دیده می شود، گفت: محرومیت زیبنده استان حاصل خیز مازندران نیست و برای آن باید چاره ای اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد وحیدی وزیر کشور که برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران وارد این استان شد، با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با گرامیداشت سالروز شهادت سردار حسینی مقدم اظهار کرد: برای تعالی روح این شهید والا مقام و همه شهدای اسلام و انقلاب دعا می کنیم.

وی بیان کرد: از حضور شما در استان مازندران خوشحالیم و انرژی دینی و ایمانی که در شما است تحولات جدیدی در کشور و استان رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یک روزی حسین زادگان هم که منصوب شده بود خود را برای مراسم تودیع آماده کرده و حسینی پور هم باید خود را برای تودیع آماده کند؛ آمد و شد افراد طبیعی است و تحول افراد نیست بلکه تحول اوضاع و احوال جامعه است.

*مازندران به عنوان استان ویژه دیده شود محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مازندران در دولت جدید باید به عنوان استان ویژه دیده شود، افزود: تعریفی که از استان وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زیبنده مازندران نیست/ ضرورت تحول مازندران در دوره مدیریت جدید

محرومیت زیبنده مازندران نیست/ ضرورت تحول مازندران در دوره مدیریت جدید