مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-10سياسي

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد


اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی را به عنوان رییس این مجمع و جایگزین حسین امیرعبداللهیان انتخاب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعضای مجمع سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین در جلسه فوق العاده خود با اکثریت آرا حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی را به عنوان رییس این مجمع و جایگزین حسین امیرعبداللهیان انتخاب کردند.

مجمع سازمانهای غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف در سال 1385، با هدف کلی تلاش در جهت تحقق آرمانهای رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) و منویات ولی فقیه و رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در راستای حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف مرکب از سازمان های غیردولتی و افراد فعال در حوزه مباحث مربوط به حمایت از آزادی فلسطین و قدس شریف، مبارزه با صهیونیسم، رژیم اشغالگر قدس و مقاومت اسلامی تشکیل شد.

در نشست فوق العاده ای که اعضای این مجمع عصر روز گذشته در محل دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه و قدس برای تعیین جایگزین امیرعبداللهیان برگزار کردند، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با رای اکثریت ارای اعضا به عنوان دبیرکل جدید مجمع سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد

امرودی رییس تشکل مردمی مجمع سازمانهای مردم نهاد حامی فلسطین شد