مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-10سياسي

رییس فرهنگسرای رسانه تغییر کرد


حجت الاسلام میثم امرودی طی حکمی، مهدی شکیبایی را به عنوان رییس فرهنگسرای رسانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی مهدی شکیبایی را به عنوان رییس فرهنگسرای رسانه منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس فرهنگسرای رسانه منصوب می شوید.

شایسته است با اتکا بر انگیزه، نیروی جوانی، ایمان و روحیه انقلابی مورد تاکید مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات، کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مثبت و موثر، نسبت به توسعه محتوایی و فعالیت های فرهنگسرای رسانه به کانون تربیتی و فرهنگی رسانه، ارتباط و تعامل با معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی، گسترش فعالیت رادیو زنده در فضا و واحدهای سازمان و شهرداری تهران و فعال سازی و گسترش پایگاه خبری سازمان به بهره گیری از نظرات کارشناسی و مشورتی مدیران و کارشناسان اقدام فرمایید.

انتظار می رود کلیه معاونان و مدیران در سازمان و مراکز وابسته همکاری لازم را با جنابعالی در مسیر تحقق موارد فوق داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فرهنگسرای رسانه تغییر کرد

رییس فرهنگسرای رسانه تغییر کرد