مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-10سياسي

باید پیش از اجرای یک پروژه به موضوع مدیریت بحران توجه کرد


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: اساس مدیریت بحران باید از آغازین لحظات شکل گیری اندیشه اجرای یک پروژه شروع شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: اساس مدیریت بحران باید از آغازین لحظات شکل گیری اندیشه اجرای یک پروژه شروع شود.

آیت قیصربیگی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری مانور مدیریت بحران در تاسیسات گازی استان با حضور رییس منطقه 7 گاز کشور و مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران استان در منطقه هفت چشمه شهر ایلام خبر داد و اظهار کرد: مدیریت بحران از آغازین لحظات شکل گیری اندیشه اجرای یک پروژه شروع می شود و آن زمانی است که تمامی طرح ها و پروژه ها در بدو تدوین دارای پیوسته مدیریت بحران باشند.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان هدف از اجرای این مانور را آمادگی هر چه بیشتر استان در رویارویی با حوادث احتمالی در حوزه انرژی عنوان کرد و گفت: آمادگی نباید صرفا منتج به برگزاری یک مانور باشد بلکه باید دائمی و به لحظه باشد و هدف اصلی از اجرای این مانورها هم برآورد سطح آمادگی دستگاه ها و رفع نقایص و اصلاح رویکردها در حفاظت بهتر از زیرساخت ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام گفت: توانمندی های فراوان خدادادی و ظرفیت های عظیم در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی موجب شده، ایلام یک استان هدف در حوزه انرژی برای کشور باشد و در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید پیش از اجرای یک پروژه به موضوع مدیریت بحران توجه کرد

باید پیش از اجرای یک پروژه به موضوع مدیریت بحران توجه کرد