مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-10ورزشي

اعزام بدمینتون بازان قم به رقابت های انتخابی تیم ملی


با میزبانی از رقابت های کشوری، اعزام به انتخابی تیم ملی و حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور هفته پرکاری را پیش رو داریم.

- علی فرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: از روز پنجشنبه 20 آبان ماه به مدت دو روز هیات بدمینتون قم در تالار زنده یاد حامد فرهمندموحد میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون ویژه پسران رده های سنی 15 و 17 سال است و جمعی از استعدادهای این رشته از سراسر کشور در قم رقابت می کنند.

وی در ادامه به حضور نخبه های بدمینتون قم در این مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: حضور سه بازیکن قم در انتخابی تیم ملی شامل محمدمعین خاکی و پرهام اقتداری فر در رده سنی زیر 17 سال و همچنین امیرمحمد پاک نژاد در رده زیر 15 سال قطعی شده و امیدواریم نماینده های قم با دست پر از میدان خارج شوند.

دبیر هیات بدمینتون استان قم همچنین از اعزام دو داور قم برای قضاوت مسابقات کشوری خبر داد و افزود: خانم ها ساناز پیرمرادی و ملیکا محمودی راد به عنوان نماینده های داوری قم به دعوت فدراسیون بدمینتون از 19 تا 21 آبان جشنواره استعدادیابی دختران زیر 15 و زیر 17 سال کشور در شهرستان دلیجان را قضاوت می کنند.

وی همچنین از اعزام مینا بهرامی به انتخابی تیم ملی زیر 13 سال در  تهران خبر داد و افزود: این رقابت ها نیز تا جمعه 21 آبان برگزار می شود، ضمن اینکه سه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بدمینتون بازان قم به رقابت های انتخابی تیم ملی

اعزام بدمینتون بازان قم به رقابت های انتخابی تیم ملی