مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-10فرهنگي

اظهارات امیر اسفندیاری درباره ادغام دوباره جشنواره جهانی فجر


برای اتخاذ تصمیمی منطقی، بهتر است تصمیم گیرندگان با مطالعه دقیق مدارک و دستاوردهای موجود و مستند و نه بر مبنای برخی اطلاعات مغلوط و توهم آمیز در فضای مجازی و فضای رسانه ای کشور، - امیر اسفندیاری گفت: برای اتخاذ تصمیمی منطقی، بهتر است تصمیم گیرندگان با مطالعه دقیق مدارک و دستاوردهای موجود و مستند و نه بر مبنای برخی اطلاعات مغلوط و توهم آمیز در فضای مجازی و فضای رسانه ای کشور، با انجام بحث های اقناعی و تبیین آنچه باید اتفاق بیفتد، تصمیم بگیرند.

معاون دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و مدیر سابق بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی درباره ادغام دو جشنواره جهانی و ملی فیلم فجر به ایسنا گفت: برخی از همکاران و همراهان جشنواره جهانی در این خصوص صحبت کرده اند و نکات مهمی را بیان کرده اند.

به هر حال، بعضی تصمیمات هست که تمام بنای ساخته شده ی ارتباطات بین الملل سینمای ایران را تحت الشعاع قرار می دهد، چون حسی از بی ثباتی در تصمیم سازی و پیگیری روندی مشخص در داخل را به دنیا مخابره می کند.

وی یادآور شد: همه کسانی که من، ظرف این30 سال در جشنواره های مختلف با آنان همکاری داشته ام، می دانند موضوع نگاه بین المللی به هر رویداد فرهنگی و نحوه برگزاری آن و توجه ویژه به تصمیماتی که در این حوزه می گیریم، فارغ از جنجال آفرینی ها و مصلحت اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات امیر اسفندیاری درباره ادغام دوباره جشنواره جهانی فجر

اظهارات امیر اسفندیاری درباره ادغام دوباره جشنواره جهانی فجر