مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 22:252021-11-09اجتماعي

راهداری قم آماده سخت ترین شرایط در زمستان است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: برنامه ها و تمهیدات اجرایی طرح «راهداری زمستانی» به گونه ای لحاظ می شود که متناسب با سخت ترین شرایط جوی باشد.

- ایسنا/قم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: برنامه ها و تمهیدات اجرایی طرح راهداری زمستانی به گونه ای لحاظ می شود که متناسب با سخت ترین شرایط جوی باشد.

محمدحسن کلهری در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی، با اشاره اینکه اجرای موفق راهداری زمستانی در دوره های بارش، منوط به سلامت و شادابی کارکنان راهدار و دیگر عوامل اجرایی است؛ افزود: واکسیناسیون کارکنان، به ویژه عوامل راهدار، الزامی و رعایت جامع شیوه نامه های بهداشتی در امر راهداری زمستانی حیاتی است.

وی به تجربه موفق راهداری زمستانی در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: سلامت عوامل اجرایی در طرح راهداری زمستانی و نوروزی سال گذشته در حالی محقق شد که واکسیناسیون صورت نگرفته بود و فقط رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب این امر مهم شد.

کلهری اجرای طرح راهداری زمستانی را دشوار خواند و متذکر شد: بی تردید راهداری وظیفه ای چالش برانگیز، سخت و در عین حال خدمتی خداپسندانه و در زمره باقیات صالحات است.

کلهری تجهیز راهدارخانه ها و دیگر اماکن استقرار گروه های راهداری زمستانی را در زمره اولویت های ستادی ادارات کل دانست و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری قم آماده سخت ترین شرایط در زمستان است

راهداری قم آماده سخت ترین شرایط در زمستان است