مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 21:252021-11-09اقتصادي

بهبود رتبه استان در میزان تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت است


استاندار اردبیل با اشاره به رتبه هفتم استان از آخر در بین استان های کشور در خصوص تولید ناخالص ملی، بهبود این وضعیت را نیازمند مدیریت کارآمد نسبت به بحث رونق تولید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اظهار کرد:  بهبود رونق تولید و رتبه هفتم استان از آخر در بین استان های کشور در خصوص تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت کارآمد است.

وی در خصوص پرداخت روزانه انجام داده و با رفع موانع در راستای افزایش ثروت عمومی استان تلاش کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان براساس تفاهم نامه ای با بانک ها، اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا مصوب شده که این موضوع به صورت ویژه پیگیری می شود.

وی بیان کرد: با تکمیل این طرح ها حدود سه هزار و 500 اشتغال در استان ایجاد و با هر تولیدی که در استان اضافه می شود، ثروت عمومی استان افزایش می یابد.

عاملی ادامه داد: رفع موانع و تسهیل در صدور مجوزها و اعطای تسهیلات از جمله موضوعاتی است که باید مد نظر مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها قرار گیرد و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفتنی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود رتبه استان در میزان تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت است

بهبود رتبه استان در میزان تولید ناخالص ملی نیازمند مدیریت است