مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-09دانش

70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است/فعالیت 10 مرکز در ایلام


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: 70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است.

- در آیین نکوداشت نودانشجویان مراکز علمی کاربردی استان ایلام عنوان شد 70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است/فعالیت 10 مرکز در ایلام ایسنا/ایلام رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: 70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است.

دکتر اسفندیار محمدی در آیین نکوداشت نودانشجویان مراکز علمی کاربردی استان ایلام که به صورت برخط اظهار کرد: ایده تاسیس مرکز علمی کاربردی از امریکا آغاز و به کشورهای اروپایی و پس از آن به جهان صادر شد و در حال رشد و توسعه است و این مراکز در ایران از سال 1370 شکل گرفت و به مرور در تمام استان ها راه اندازی شد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با بیان اینکه 10 مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان در حال فعالیت هستند که نظارت بر آنها بر عهده ی دانشگاه جامع استان می باشد، افزود: واحدهای علمی کاربردی مانند بهزیستی، هلال احمر و نیروی انتظامی که جنبه ی دولتی داشتند از چرخه ی آموزش خارج شدند و واحدهایی خصوصی و صنعتی در حال فعالیت هستند.

محمدی مراکز فعال در شهر ایلام را جهاددانشگاهی، ایلام یک و 2 و نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: هر یک از مراکز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است/فعالیت 10 مرکز در ایلام

70 درصد کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است/فعالیت 10 مرکز در ایلام