مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-09اقتصادي

ایستگاه مترو اسلامشهر بزودی کلنگ زنی می شود


پس از انتخاب پیمانکار پروژه ایستگاه میدان نماز در روزهای آتی، بزودی کلنگ احداث ایستگاه مترو اسلامشهر با اعتبار 200 میلیارد تومان به زمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر، ظهر امروز در دهمین نشست رسمی شورا که با حضور همه اعضای شورا برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه مترو اسلامشهر، اظهار کرد: 24 آبان ماه پیمانکار احداث ایستگاه میدان نماز مشخص و تا دو هفته دیگر هم آیین کلنگ زنی احداث ایستگاه میدان نماز برگزار می شود، تا عملاً مردم اسلامشهر شاهد عملیاتی شدن احداث مترو باشند، چرا که تاکنون عملیات اجرایی احداث مترو در زیرزمین و مرحله حفر تونل بوده که نمای ظاهری نداشته است.

  حمیدی افزود: خوشبختانه مبلغ مناقصه پروژه ایستگاه میدان نماز 200 میلیارد تومان است که 190 میلیارد تومان آن تامین و در حساب شهرداری بوده و دغدغه ای در زمینه تامین اعتبار آن نیست.

وی با اشاره به حضور 43 شرکت عمرانی معتبر با گرید 1 برای  پروژه میدان نماز در مناقصه شرکت کرده اند، افزود: در شرایط فعلی که بسیاری از پروژهای عمرانی شهرداریها در اقصی نقاط کشور تعطیل و راکد شد، استقبال چشمگیر پیمانکاران از این مناقصه نشان از آن دارد که پیمانکاران به سلامت سیستم مالی و کارفرما که شهرداری اسلامشهر است اعتماد دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه مترو اسلامشهر بزودی کلنگ زنی می شود

ایستگاه مترو اسلامشهر بزودی کلنگ زنی می شود