مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-09پزشكي

دومین همایش کشوری کووید 19 برگزار می شود


دومین همایش کشوری کووید_19 به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت پنجشنبه و جمعه 20 و 21 آبان ماه سال 1400 برگزار می شود.

- به نقل از وزارت بهداشت، در این همایش موضوعات long covid 19، واکسیناسیون علیه کووید_19، کووید_19 و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، جنبه های اخلاقی در همه گیری کووید_19، درمان کووید_19، کووید_19 و مراقبت های ویژه و واریانت های کووید بررسی می شوند.

در روز نخست دکتر مسعود یونسیان از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت پنل اپیدمیولوژی و long covid 19، دکتر اکبر فتوحی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت پنل واکسیناسیون علیه کووید_19، دکتر قباد مرادی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان مدیریت پنل کووید_19 و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، دکتر احسان شمسی کوشگی دبیر کمیته ملی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی وزارت بهداشت مدیریت پنل جنبه های اخلاقی در همه گیری کووید_19 را بر عهده دارند.

در روز دوم همایش نیز دکتر محمدرضا صالحی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیر پنل درمان کووید_19، دکتر علیرضا کمالی از دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیریت پنل کووید_19 و مراقبت های ویژه و دکتر بهزاد خوانساری نژاد از دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیریت پنل واریانت های کووید را بر عهده خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش کشوری کووید 19 برگزار می شود

دومین همایش کشوری کووید 19 برگزار می شود