مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-09سياسي

بچه ها فقط به حضور در جشنواره فکر نکنند/ پرهیز از تکرار اشتباهات!


دو عضو هیات داوران بخش موسیقی نواحی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از امتیازات برگزاری این رویداد موسیقایی در حمایت از موسیقی اقوام ایران سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمد ذوالنوری داور موسیقی کرمانشاه و.

فضل الله دهقان داور موسیقی مازندران از امتیازات برگزاری این رویداد موسیقایی در و گسترش و حمایت از موسیقی اقوام ایران سخن گفتند.

محمد ذوالنوری داور بخش نواحی جشنواره پانزدهم موسیقی جوان در شاخه موسیقی کرمانشاه اظهار کرد: من معتقدم جشنواره ایجاد کننده یک جریان مهم و موثر است چرا که به واسطه برگزاری این رویداد مهم موسیقایی جوانان و نوجوانان با انگیزه سعی در یادگیری موسیقی منطقه خود دارند و حس رقابتی خوب و سازنده بین آنها ایجاد شده است.

البته گاهی احساس می کنم شاید با پذیرفته نشدن برخی از آنها، سرخورده شوند اما می بی نم برعکس تلاششان بیشتر می شود و بعضاً دیده می شود که پیشرفت بسیار خوبی در موسیقی داشته اند.

وی با اشاره به حمایت برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان افزود: در حال حاضر هدف همه بچه ها فقط جشنواره شده اما به نظرم بایستی بعد از جشنواره نیز رها نشوند و استادان با این نوازندگان و خوانندگان کار کنند و آنها را در مسیر اصلی هدایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه ها فقط به حضور در جشنواره فکر نکنند/ پرهیز از تکرار اشتباهات!

بچه ها فقط به حضور در جشنواره فکر نکنند/ پرهیز از تکرار اشتباهات!