مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-09پزشكي

فرش های تشریفات با دولت سیزدهم جمع شد/جلوی فرار مغزها گرفته شود


مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی گفت: با آغاز به کار دولت سیزدهم فرش های قرمز و تشریفات جمع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیم نیاز پیش از ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه فضای مسمومی علیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی داده می شود و رسانه ها کمک کنند تا این فضا مدیریت شود، افزود: برای توسعه استان آذربایجان غربی همه مدیران باید دست به دست هم بدهند.

وی با بیان اینکه با آغاز به کار دولت سیزدهم فرش های قرمز و تشریفات جمع شد، افزود: شرایط کشور آرمانی نیست و آقای رییسی زمانی را دولت را تحویل گرفت که شرایط مطلوبی حاکم نبود و یقیناً هرکس در این شرایط مسئولیتی را می پذیرد، جهاد می کند.

رحیم نیا با تاکید بر اینکه آمار مهاجرت بالاست و همه ما باید در راستای کاهش فرار مغزها تلاش کنیم، ادامه داد: جایگاه آذربایجان غربی در توریسم درمانی خیلی بالاست و باید از همه ظرفیت های استان استفاده کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: بی شک در نظام و در دولت مسئولیت یک امانت الهی است و بر اساس سیاست های دولت و وزارت با شعار توسعه و اخلاق مداری و در تعامل با ادارات و استفاده از ظرفیت نمایندگان و امامان جمعه و استانداری و … طی مسیر خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش های تشریفات با دولت سیزدهم جمع شد/جلوی فرار مغزها گرفته شود

فرش های تشریفات با دولت سیزدهم جمع شد/جلوی فرار مغزها گرفته شود