مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-09سياسي

رییس جمهور خطاب به وزرا و مدیران؛ در مقابل هزینه تراشی ایستادگی کنید


رییس جمهور با اشاره به ایجاد بار مالی توسط دولت قبل برای دولت سیزدهم و فروش اوراق اظهار داشت: وزرا و مدیران در مقابل هزینه تراشی ایستادگی کنند و اجازه ندهند هزینه جاری دستگاهها بر فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی سایه بیندازد.

- رییس جمهور با تشکر از تلاش تیم اقتصادی دولت برای تدوین لایحه بودجه سال 1401 گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلاح بودجه ریزی کشور باید لایحه بودجه سال 1401 بر همین اساس یعنی اصلاح ساختار بودجه، تدوین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ دکتر سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تاکید بر اینکه بودجه سال 1401 منطبق بر نیازهای کشور و اهداف دولت سیزدهم باشد، تصریح کرد: مهم ترین هدف دولت اجرای عدالت است لذا بودجه ریزی نیز منطبق با اجرای عدالت و عدالت محور باشد.

رییس جمهور با اشاره به عقب ماندگی های تاریخی در اجرای عدالت افزود: یکی از اسناد مهم برای جبران عقب ماندگی، بودجه سالیانه کشور است؛ لذا این سند باید بخشی از عقب ماندگی های کشور را در عدالت اجتماعی و اقتصادی جبران کند.

آیت الله رییسی ادامه داد: نظام بودجه ریزی بر اساس چانه زنی، رفاقت و فشارهای دیگران نباشد، بلکه بودجه ریزی باید بر اساس نیازهای واقعی تدوین شود و از چانه زنی و بخشی نگری جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور خطاب به وزرا و مدیران؛ در مقابل هزینه تراشی ایستادگی کنید

رییس جمهور خطاب به وزرا و مدیران؛ در مقابل هزینه تراشی ایستادگی کنید