مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-09اقتصادي

مقایسه یخچال فریزر ال جی با سامسونگ از امکانات تا قیمت


چند سالی است که دو برند کره ای ال جی و سامسونگ، با اقتدار در لیست بهترین تولیدکنندگان یخچال فریزرها قرار گرفته اند، امکانات و مدل های جدید به طور پیوسته به محصولات این دو شرکت اضافه می شوند و مشتریان همواره منتظر نوآوری های جدید توسط آنها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام زنبیل، سوال پرتکرار در این دوگانه، پیدا کردن گزینه بهتر برای خرید یخچال فریزر است.

برای پاسخ به این پرسش زنبیل را در این مقاله همراهی کنید تا ببینیم در امکانات و قیمت یخچال فریزر ال جی و سامسونگ چه تفاوت هایی وجود دارد.

امکانات منحصر به فرد در نگاه کلی هر دو برند از جدیدترین تکنولوژی های روز صنعت یخچال فریزر برخوردار هستند، اما وقتی وارد جزییات می شویم تفاوت هایی نیز به چشم می آید.

قبل از هر چیز از نظر تنوع مدل ال جی و سامسونگ هر دو در مدل های فریزر بالا و فریزر پایین، دوقلو، ساید بای ساید و درب فرانسوی یخچال فریزر تولید می کنند و هر دو از امکانات ارتباطی مخصوص یخچال فریزرهای هوشمند بهره می برند.

امکانات خاص سامسونگ از نظر طراحی ظاهری و نوع درب ها، تفاوت در یخچال فریزر چهار درب سامسونگ است که از تکنولوژی به نام FlexZone در آن استفاده شده و قابلیت منحصر به فرد آن این است که بخش فریزر می تواند به یخچال تبدیل شود و برعکس این عمل نیز امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه یخچال فریزر ال جی با سامسونگ از امکانات تا قیمت

مقایسه یخچال فریزر ال جی با سامسونگ از امکانات تا قیمت