مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-08سياسي

ضرورت استفاده از ابزار تبلت و تکنولوژی در حفاظت از اراضی ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مجموعه یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان زنجان فعالیت و اقدامات خوبی را طی چند سال گذشته انجام داده است.

- ، مسعود بیات منش ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت ملی زمین و مسکن استان زنجان در سالن شهید داود احمدی در محل اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: مجموعه یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در استان زنجان فعالیت و اقدامات خوبی را طی چند سال گذشته انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه اداره راه و شهرسازی متولی حفاظت و نگهداری املاک دولتی در داخل محدوده شهرها و در حریم شهرها هستند و در راستای حراست از این اراضی باید از تصرفات جلوگیری کنیم، اظهار کرد: از زمان تشکیل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان زنجان تاکنون سانتی متری از اراضی ملی به پرونده تصرفات اضافه نشده است و این یگان در نگهداری و حراست از اراضی ملی پیگیر بوده و از تصرفات ممعانت می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه فرمانده سابق یگان حفاظت ملی زمین و مسکن در این استان شبانه روز برای حفاظت از اراضی ملی تلاش کردند، گفت: در کشور بحث زمین خواری و تصرفات به یک پدیده مخرب تبدیل شده ولی حضور این یگان برکات خوبی را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ابزار تبلت و تکنولوژی در حفاظت از اراضی ملی

ضرورت استفاده از ابزار تبلت و تکنولوژی در حفاظت از اراضی ملی