مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-08اقتصادي

بازگشت به کار 265 کارگر کارخانه کاشی آباده


کارخانه کاشی سازی آباده که به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی مجبور شده بود 265 کارگر را تعدیل نیرو کند با همت مسئولین و همکاری مدیرعامل علاوه بر راه اندازی مجدد باعث بازگشت به کار کارگران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آباده به عنوان یکی از قطب های کاشی و سرامیک استان فارس، دارای ظرفیت های بالایی در این زمینه است و همواره مسئولین به دنبال بهبود این روند و توسعه آن هستند و قطعا با حمایت همه دستگاه های اجرایی می تواند بعنوان یک ظرفیت عظیم و در سطح کشور معرفی شود.

کارخانه پاسارگاد سرام آباده، یکی از کارخانه های مجتمع کاشی این شهرستان می باشد که فاز اول این کارخانه در سال 1389 با ظرفیت تولید سالانه 7 میلیون متر مربع افتتاح شد.

اما پس از مدتی به دلایل مسائلی مالی و اقتصادی از جمله هزینه های آب و برق و گاز، قانون چک و مسائل امور مالیاتی بارها با مشکلاتی روبرو شد و در چند ماه گذشته مجبور به تعدیل نیرو گردید که این اتفاق با اجتماعات متوالی و در خواست بازگشت به کار کارگران همراه بود و بارها از طریق دفتر امام جمعه و فرمانداری ، کارگران درخواست های خود را مطرح کردند و چندین بار نیز از طریق تربیون نماز جمعه به این مساله پرداخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 265 کارگر کارخانه کاشی آباده

بازگشت به کار 265 کارگر کارخانه کاشی آباده