مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-08دانش

داداش پور: آمادگی کامل برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان سوریه ای وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، هاشم دادش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در این جلسه گفت: با توجه به تاکید وزیر علوم بر پذیرش بیشتر دانشجویان کشور های اسلامی در دانشگاه های کشور، - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به تاکید وزیر علوم بر پذیرش بیشتر دانشجویان کشور های اسلامی در دانشگاه های کشور، آمادگی کامل برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوریه ای وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، هاشم دادش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در این جلسه گفت: با توجه به تاکید وزیر علوم بر پذیرش بیشتر دانشجویان کشور های اسلامی در دانشگاه های کشور، آمادگی کامل برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد سوریه ای وجود دارد.

وی تاکید کرد: علاوه بر 50 بورسیه موجود در تفاهعم نامه قبلی، برای اعطای 50 بورسیه دیگر نیز آمادگی داریم و به ازای هر 5 دانشجوی شهریه پرداز سوری در ایران می توانیم یک دانشجو را تا سقف یکصد نفر بورسیه کنیم.

معاون وزیر علوم اظهار داشت: سازمان امور دانشجویان در دیدار با سفیر سوریه در ایران در آینده نزدیک، برای حل مشکلات احتمالی این دانشجویان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داداش پور: آمادگی کامل برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان سوریه ای وجود دارد

داداش پور: آمادگی کامل برای اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان سوریه ای وجود دارد