مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-08سياسي

شورای اسلامی خراسان جنوبی حوزه های نظارتی را گسترش دهد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از شورای اسلامی استان انتظار می رود با درایت و برنامه ریزی حوزه های نظارتی را گسترش داده و حضوری جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فرهادی عصر امروز در اولین جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان، اظهار داشت: وظیفه عمده شورای استان ورود به مباحث نظارتی و کنترلی در حوزه های مختلف و در سطح کلان، ورود به حوزه قانون گذاری از طریق شورای عالی استان ها است.

وی بیان داشت: از شورای اسلامی استان انتظار می رود با درایت و برنامه ریزی حوزه های نظارتی را گسترش داده و حضوری جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد: اولین گام برای دست یافتن استان به  توسعه پایدار، همگرایی است لذا چه خوب است که محوریت این همگرایی را  شورای اسلامی استان که منتخبین مردم هستند، بر عهده گیرند.

فرهادی ادامه داد:  شورای اسلامی استان از جایگاه رفیعی برخوردار است زیرا مسئولیت خطیری را مردم بر دوش شما گذاشته اند و چه خوب است که از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای خدمتگذاری بیشتر استفاده نمایید.

وی اضافه کرد: استان های برخوردار در گرو همگرایی و تصمیمات کلان نگر به توسعه و پیشرفت دست یافته اند لذا با کلان نگری می توان در کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اسلامی خراسان جنوبی حوزه های نظارتی را گسترش دهد

شورای اسلامی خراسان جنوبی حوزه های نظارتی را گسترش دهد