مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-08پزشكي

عمل به مسئولیت اجتماعی تنها راه مقابله صحیح با کرونا است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعتقاد دارد که هوشمندی همگانی و عمل به مسئولیت های اجتماعی در خصوص مسائل بهداشتی در شرایط کنونی، تنها راه مقابله صحیح با کروناویروس و خروج از بحران این بیماری است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعتقاد دارد که هوشمندی همگانی و عمل به مسئولیت های اجتماعی در خصوص مسائل بهداشتی در شرایط کنونی، تنها راه مقابله صحیح با کروناویروس و خروج از بحران این بیماری است.

دکتر مهرزاد لطفی دوشنبه 17 آبان در جلسه روزانه ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، وضعیت کنونی اپیدمی کرونا در فارس را شکننده خواند و گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که شرایط کرونا در استان حالت شکننده ای دارد و لازم است همه با هم، با هوشمندی و عمل به مسوولیت اجتماعی، در کنار اقدام برای دریافت واکسن علیه کروناویروس، کماکان شیوه نامه های بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنیم.

او با یادآوری اینکه کرونا بیماری قرن است و تمام دنیا را در همه ابعاد تحت تاثیر قرار داده، افزود: تمام مجموعه سلامت کشور و استان برای ارتقای سطح سلامت جامعه و ریشه کنی این بیماری همه گیر می کوشند، بخش خصوصی نیز با توجه به توانمندی های خود همواره با دانشگاه علوم پزشکی همراه بوده اند و برای سلامت مردم تلاش می کنند که این اقدامات و تلاش ها در حافظه تاریخ خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به مسئولیت اجتماعی تنها راه مقابله صحیح با کرونا است

عمل به مسئولیت اجتماعی تنها راه مقابله صحیح با کرونا است