مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-08پزشكي

عزم مدافعان سلامت گیلان برای واکسینه کردن واکسن نزده ها


مسؤولان بهداشت درمان و سپاه قدس گیلان تاکید کردند برای آن دسته از افرادی که هنوز واکسن کرونا را تزریق نکرده اند اقدامات عاجل از جمله واکسیناسیون محله به محله و خانه به خانه را در پیش بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست هماهنگی اجرای سند ملی واکسیناسیون کرونا در گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 32 مرکز واکسیناسیون در سطح استان فعال است، اظهار کرد: یک هزار و 80 تیم ثابت و 47 تیم سیار در مناطق صعب العبور و ارتفاعات در اجرای واکسیناسیون همکاری دارند.

  گیلان در صدر واکسیناسیون کشور قرار دارد وی با بیان اینکه گیلان خوشبختانه تاکنون در صدر استان های کشور با بالاترین درصد واکسیناسیون قرار گرفته، افزود: بنا بر آخرین گزارش مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در گیلان 88.

5 درصد جمعیت بالای 12 سال نوبت اول واکسن و حدود 68 درصد افراد 12 سال به بالا هر دو نوبت کادر بهداشت و درمان و همچنین گروه های مشارکت کننده از جمله بسیج، سپاه و هلال احمر در اجرای سند ملی واکسیناسیون بیان کرد: با مشارکت فعالانه و مجدانه این گروه ها، اکنون گیلان در صدر پوشش واکسیناسیون قرار دارد و شمار مرگ میرهای ناشی از ابتلا به این بیماری نیز کاهش محسوس داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مدافعان سلامت گیلان برای واکسینه کردن واکسن نزده ها

عزم مدافعان سلامت گیلان برای واکسینه کردن واکسن نزده ها